Friday, October 30, 2009

Syairazi Sulaiman yg Baru :)

Yang dah berlalu biarkan berlalu. cuma di sini aku nak ceritankan kesimpulan di atas segala-galanya.

Berginilah kesudahan cerita cinta 2 tahun yg telah terlerai sama sekali. aku yg start benda2 ni semua, so aku yang tanggung tp kau xperlu la nak suruh aku menyesal ok? aku buat benda ini semua ada sebab. so ko xperlu la nak tau ape sebabnye. sebab bile aku bercerita bukan penah ko pahamkan. aku cerita 10 maybe yg ko phm hanye 2 jerk, then xpyh la aku cerita. dan ko xperlu la nak babitkan org laen and nak sound2 and perli2 or update status kau dekat mane2 dinding. owh ya ko kan artist. so biarkan la kau dgn dunia ko. ko akan diam setelah penat ko berlari. dan ko akan terduduk setelah ko letih dgn ni semua, jgn plak ko dah terngantuk baru nak terngadah sudah la, ko yang tutup pintu2 peluang kan? yah! mmg aku create benda ni, tp aku tau ape yg aku buat. tp ko biasa la bertindak ikut emosi dari akal fikiran dan xpenah paham. terlalu mengcomplicatedkan situation. amik satu contoh jerk, "sy xde nafsu dgn mane2 lelaki". hahahah seolah-olah memperbodoh bodohkan diri sendiri. biasa la org yg bertindak ikut emosi biasanya mmg bergitu. dye x pk agaknye suatu ari nanti jodohnya dah sampai dye kawen dgn sape plak. haih manusia2! aku tau aku penyebab, dan aku tau ape yg aku buat. dan kwn2 sekeliling ko tuh ibarat jarum2 yg nak mencucuk belon supaya wat ko lagi meletop. dah la artist, ko manusia biasa la, ko same jerk mcm semua org. ko jgn nak mencabar ape yang patut dicabarkan.. dunia hanye persinggahan saje. aku tau ko akan pergi, tp aku nak tgk ko pergi dgn keadaan tenang sebagaimana ko dtg dekat aku. tp ko yg slalu berEMOSI..haih..dah la xperlu nak cerita panjang lebar la. aku bukan nak buruk2kan ko tp ape yg aku ceritakan ni adalah realiti setelah aku buta tentang cinta yang hakiki. jadi ko bukan lah calon cinta hakiki aku.. aku patut mencintai Tuhan aku yang hakiki.. baru aku tenang utk tempuh dunia realiti, dan ko teruskan dgn dunia fantasi ko, jgn sesekali mencari atau tuntut aku di hari pembalasan nanti. aku xkan hadir utk ko. dan janji2 aku tu xtercapai di sebabkan ko jua. jgn sesekali diungkit ape yg aku janjikan pada ko suatu ketika dulu, kerna aku tau orang lain akan kotakan janji aku itu :) so aku akan pergi dan sekali aku pergi aku xkan pandang kebelakang lagi dan ko xperlula mencari. sebab aku Syairazi Sulaiman yang BARU :) tq d atas segala galanya dan pengorbanan ko tetap aku hargai walaupun kemana aku pergi..

*btw aku masih cintakan wanita :P *aku perlukan wanita dlm hidup aku :) dan ape yang pasti bukan kau orangnye :)

5 comments:

zufaiq said...

pujangga mengatakan oh cinta berharga, dari emas dan permata. namun ku bawa cinta di persada jiwa... hahahahaha. x leh blah

zufaiq said...

aku patut mencintai Tuhan aku yang hakiki.. baru aku tenang utk tempuh dunia realiti, dan ko teruskan dgn dunia fantasi ko, jgn sesekali mencari atau tuntut aku di hari pembalasan nanti.~ baru ingat tuhan. ahhahahahaha

blueshirt said...

aku mmg pncinta wnita...
tp ku bkn buaya...
(jean tu buaye kot)...
haha...
lbah skor lee gi kt bnyk bnge...

jonathen said...

jhon 2 baru nak ingat tuhan...

zufaiq said...

kau bukan superstar, kaya dan terkenal, kau bukan saudagar, yg punya banyak kapal, kau bukan bangsawan, kau bukan priyai, kau hanyalah org yg ingin dicintai. kata org kau mirip mulan jameela. haahahahahhaa