Friday, May 16, 2008

ADDK (Aku,Dunia Dan Kezaliman)

name aku pelik bukan?
itu lah 1st think org akan menpersoalkan.
knp?sebab hidung aku kelihatan panjang dan ada sesetengah pihak mengatakan aku adalah kaum SIGNH ! WTF ! ingat aku pakai durban ke mcm diorg .
tp name aku sukar utk d jumpai di muka bumi yg berbentuk sfera yg penuh pancaroba dan penuh kezaliman,tatkala diktator2 sedang memegang bumi sambil tergelak terbahak bahak sambil diiringi air khitmat yg boleh menglonglaikan fikiiran fikiran yg sedang cerdas bergerak utk menimbulkan ketegangan dan terus utk merampas tanah2 palestin. Inilah dunia yg kaya terus akan kaya , yang miskin akan terus terjerumus dlm lobang yang terhina skali dalamnya , yang lemah terus ditindas dan yang kuat pasti terus berkuasa secara membuta tuli ! sekarang bukan zaman firaun dan tidak lagi mengguna sistem monarki dlm sesuatu pentadbiran di Dunia Bukan mcm sesetengah perniagaan yang menggunakan sistem kuno ini .Hello it's not easy to get a money in this world.Sistem piramid sgt Zalim OK ! dan byk munyusahkan org2 bwhnya utk kepuasaan org di atas!! Dunia Penuh Dgn Pura2 .
Cukup la Yahudi ! menidas org2 yang tak berdosa !
ko tu firaun Alaf baru . Fuck Kepala Yahudi ! Cukup la BBC dan CNN dgn limpahan2 yg meloyakan dan menjijikan pada penduduk Asia Tengah !!


1 comment:

Anonymous said...

ahahaaha
ape kau mrepek ni weyh?
ahahahaha
eh buu.
ayat nak power jee.
sial tol.